Tingimused

Ülevaade

pandafeet.ee veebileht kuulub ning seda juhitakse Soome ettevõtte “VERKKOKAUPPA OLIO OY” poolt. Tellimust tehes nõustud sa nende tingimustega. Need tingimused kehtivad Eesti klientidele, teistest riikidest pärit kliendid peavad meie ingliskeelse versiooniga tutvuma.

1. Maksed ja hinnad
Kõik pandafeet.ee hinnad on Eurodes ning need sisaldavad 24% Soome lisandväärtusmaksu. pandafeet.ee pakub mitmeid riikidest sõltuvat maksemeetodit, allpool näed Eesti klientidele pakutavaid maksemeetodeid. Tellimus täidetakse alles pärast makse sooritamist.

1.1 Visa / MasterCard / Amex Krediit- või deebetkaardimaksed
Kliendid saavad maksta Visa, Mastercard või American Express krediitkaartide või deebetkaartidega.
Krediitkaardimaksete ja deebetkaardimaksete teenusepakkuja on Stripe Payments Europe, Ltd. (“Stripe”).

1.2 Paypal
Kliendid saavad maksta Paypal kontol olevate vahendite või Visa, Mastercard, American Express või Discover krediitkaartide või deebetkaartidega.

1.3 SEPA panga ettemakse
Peale oma tellimuse valmissaamist saad sa konto andmed käsitsi pangaülekande tegemiseks. Pead maksma kogu summa eurodes. Palun kirjuta oma tellimuse number pangaülekande selgituse väljale.
Palun pea meeles ka seda, et tooted saadetakse alles pärast raha kohalejõudmist ning käsitsi pangaülekande peale võib kuluda 1-2 lisa tööpäeva töötlusaega.

1.4 Bitpay
Bitpay võimaldab koheseid Bitcoin’i makseid. Peale tellimuse valmissaamist suunatakse sind Bitpay veebilehele, et saaksid oma tellimuse eest Bitcoin’ides tasuda.

2. Kohaletoimetamine
Kõik meie tooted saadetakse tasuta standardsetes ümbrikutes ning jälitamise koode ei pakuta. Kui sa soovid, et sinu tellimus oleks jälitatav või soovid mõnda muud kohaletoimetamise meetodit kasutada, siis kontakteeru meiega palun enne tellimuse esitamist.

2.1 Tarneaeg
Tarneaeg on Eesti puhul tavaliselt 2-3 tööpäeva. Palun pane tähele, et tarneajad on ainult hinnangulised, mis põhinevad uuringutulemustel ning need ajad ei ole garanteeritud. Individuaalsete juhtude puhul võib tarneaeg olla pikem, palun oota mõned lisapäevad enne, kui sa meiega kontakteerud olukorras, mil toode pole veel kohale jõudnud.

2.2 Kahjustunud ja puuduvad tooted
Kontakteeru meiega koheselt, kui toode on transpordi käigus viga saanud. Puuduvate toodete korral oota palun mõned lisapäevad enne, kui sa meiega kontakteerud. Valed või kehtetu aadressi tõttu tagastatud tellimuse korral tagastatakse raha miinus tarne ja käitlustasud.

3. Klienditeenindus
pandafeet.ee pakub kontakteerumist kontakteerumise vormi, emaili, telefoni ja SMS sõnumite teel. Klienditeenindus toimub inglise ja soome keeles. Tellimust esitades nõustud, et klienditeeninduse teel probleemide lahendamine, nagu toodete tagastamine, toimub inglise või soome keeles.

4. Privaatsuspoliitika
“Verkkokauppa Olio Oy” on ettevõte, mis hoiab töös pandafeet.ee lehekülge. Tellimuste töötlemiseks ning kohaletoimetamiseks peame mõned sinu isiklikud andmed salvestama. Kõik isiklikud andmed, mida sa meiega jagad, näiteks nimi, aadress, telefoni number, e-maili aadress ja IP aadress ei kuulu avaldamisele, müümisele või rentimisele ei erinevatel üksustele ega ka indiviididele väljaspool Verkkokauppa Olio Oy.
Kõik maksed viiakse läbi välistel lehekülgedel ning ühtegi krediitkaardi, pangakonto või muud finantsidega seotud informatsiooni ei salvestata Verkkokauppa Olio Oy poolt.

4.1 Välised lehed
Verkkokauppa Olio Oy ei vastuta väliste veebilehtede sisu eest. On soovituslik tutvuda väliste lehekülgede privaatsuspoliitikaga enne isikliku informatsiooni avaldamist.

4.2 Küpsised
„Küpsis“ on väike andmete tekstifail, mis paigutatakse sinu brauserisse ning mis võimaldab Verkkokauppa Olio Oy’l sind iga külastuse ajal ära tunda (kohandamine jne). Küpsised ise ei sisalda mingisuguseid isiklikke andmeid ja Verkkokauppa Olio Oy ei kasuta küpsiseid isiklike andmete kogumiseks.

4.3 Pea meeles Interneti kasutamise riske
Me anname endast parima, et sinu isiklikke andmeid kaitsta, aga me ei saa garanteerida kogu Verkkokauppa Olio Oy’le edastatava informatsiooni turvalisust ning te olete ainult ise vastutav oma paroolide ja teiste kontoandmete turvalisena hoidmise eest. Teised veebilehed või teenused, millele Verkkokauppa Olio Oy kaudu ligi pääseb, omavad meist sõltumatuid eraldi andmete ja privaatsuse tavasid ning seetõttu ei võta me endale vastutust nende eeskirjade ja tegevuste eest.
Palun kontakteeru nende kaupmeeste ning teiste veebilehe omanikega otse, kui teil peaks nende privaatsuspoliitika kohta küsimusi tekkima.

5. Tagastamise poliitika
Kliendil on õigus oma tellimus tühistada ning tagastada oma kasutamata ja müüdav toode ja saada tagasi kogu oma raha miinus kohaletoimetamise tasud. Tagastamine peab toimuma 14 päeva jooksul peale saadetise kohalejõudmist. Kontakteeru meiega rohkema tagastamise informatsiooni saamiseks.

6. Vastutus
Verkkokauppa Olio Oy ei vastuta otsese või kaudse toote või personali kahjustamise eest, mis on põhjustatud meie müüdavate toodete kasutamisest.
Kaitsevahendite kasutamine ei garanteeri kaitset kahjustuste eest.

7. Kehtivad seadused ja vaidlused
Verkkokauppa Olio Oy järgib kõiki Soome seaduseid. Kõiki vaidlusi, mida ei saa lahendada vastastike kokkulepete teel, lahendatakse Pori kohtus, Soomes.